Vratky a reklamace

Chcete zboží vrátit do 14dnů? Nemáme s tím problém.

  1. napište nám emailem číslo vaší objednávky a které zboží si přejete vrátit
  2. odešleme vám emailem vratný kód pro Zásilkovnu.cz
  3. zboží zabalte a odneste na kteroukoliv pobočku zásilkovny/ výdejní místo
  4. v okamžiku, kdy zboží přijmeme zpět a zkontrolujeme jeho neporušenost, odešleme vám peníze na váš účet
    1. pokud jste platili dobírkou, pak vás kontaktujeme s žádostí o zaslání platebních informací (číslo účtu a kód banky)

POZOR! Vrácení zboží do 14 dnů se nevztahuje na otevřené zboží nebo částečně spotřebované zboží.

Pokud jste kontrolní orgán ČOI, pak dokumenty určené zákonem, které zákazníci nikdy nepoužívají, ale zákon nám je ukládá vytvořit a zpřístupnit naleznete zde:

Vzor – Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Vzor – Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí – vady výrobku

Vzor – Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)